შიდა შფასების გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლები, სახელი გვარი, პირადი ნომერი: არმინე
ტონაკანიან(05001001866)
საგანი: მათემატიკა
სწავლების საფეხური/კლასი: დაწყებითი
/IV კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა: 15
გაკვეთილის თემა:
ამოცანების ამოხსნა, ფულის რაოდენობის შეკრება
და გამოკლება
გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლემ შძლოს ლარისა და თეთრების შეკრება/გამოკლება.
N
|
აქტივობის აღწერა
|
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
|
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
|
სასწავლო რესურსები
|
დრო (წთ)
|
1
|
მისალმების შემდეგ
ვამოწმებთ საშინაო
დავალებას და გაუგებარი სავარჯიშოების შემთხვევაში ვასრულებთ სავარჯიშოებს.ამის შმდეგ
მოსწავლეებს ვაცნობ გაკვეთილის ახალ თემას,მიზანს და შეფასების კრიტერიუმებს.
|
ვერბალური ახსნა
|
მთელი კლასი
|
გაკვეთილის მიზნები
და შეფასების რუბრიკა
|
3წთ
|
2
|
ძველი გაკვეთილის
კავშირი ახალ გაკვეთილთან. მივმართავ მოსწავლეებს კითხვებით:
·
რა იყო ჩვენი გაკვეთილის გეგმა?
·
გამოკლების რომელი მეთოდი გამოიყენეთ დავალების შესრულების დროს?
·
შეგვიძლია თუ არა ჩვენი ნასწავლის გამოყენება ამოცანების ამოხსნაში?
|
კითხვა-პასუხი
|
მთელი კლასი
|
|
5წთ
|
3
|
ახალი მასალის
გადმოცემა
·
ახალი მასალის გადმოცემამდე მე,კიდევ ერთხელ შევახსენებ ბავშვებს გაკვეთილის
მიზანს
·
მოსწავლემ შძლოს ლარისა და თეთრების შეკრება/გამოკლება.
·
მოსწავლეებს მივმართავ რამდენიმე მაგალითით სადაც გამოყენებული იქნება ლარებში
და თეთრებში შეკრება,გამოკლება.მოსწავლეები
სხვადასხვა პასუხებს დამიბრუნებენ.
·
ამის შემდეგ ვთხოვ ყურადღება გადაიტანონ ეკრანზე
·
სლაიდის საშუალებით ავუხსნი თუ როგორ უნდა შვკრიბოთ ან გამოვაკლოთ ლარები და
თეთრები.
თავდაპირველად მათ ავუხსნი რომ 1 ლარი უდრის
100 თეთრს,შემდეგ მაგალითის საშუალებით მათ ავუხსნი ,რომ 1ლ20 თეთრი შეგვიძლია წარმოვადგინოთ
როგორც 120 თეთრი
,ხოლო 5ლარი
500 თეთრი.მაგ:500-120=380,ანუ 5ლარს გამოკლებული 1ლ20 თეთრი უდრის 3ლ80თეთრს
|
ვერბალური ახსნა,
კითხვა პასუხი
|
მთელი კლასი
|
კომპიუტერი, პროექტორი
|
10წთ
|
4
|
ვასრულებთ სავარჯიშოებს
კომპიუტერით
|
ვერბალური ახსნა
|
მთელი კლასი
|
კომპიუტერი, პროექტორი
|
7
|
5
|
ვასრულებთ დამოუკიდებელ
სამუშაოს კომპიუტერით
·
იმედი მაქვს,რომ ყველასთვის გასაგები იქნებამოსწავლეებს ვთხოვ გადაშალონ სახელმძრვანელოების
გვ.111,წაიკითხონ სავ.11 და 12და კომპიუტერში PowerPoint-ით შესარულონ და წარადგინონ.
|
კომპიუტერით მუშაობა
|
ინდივიდუალური
|
კომპიუტერი
სახელმძღვანელო
|
|
6
|
გაკვეთილის შეჯამება,შეფასება
და საშინაო დავალების ახსნა.
გაკვეთილის შესაჯამებლად
მოსწავლეებს დავუსვამ კითხვებს
·
რა იცოდნენ?
·
რა ისწავლეს?
·
რა უნდათ რომ ისწავლონ?
მოსწავლეებ შეაფასებენ
ერთმანეთს,ასევე გააკეთებენ თვითშფასებასაც,ბოლოს ყველას ნამუშევარს შევაფასებ მე.
საშინაო დავალება:
სახელმძღვანელოს
გვ.110,სავარჯიშო 1,2,3,4,5
ინდივიდუალურ შეკითხვებს
განვიხილავთ კლასში.
|
განმავითარებელი
შეფასება
დავალება- ვერბალური
ახსნა
|
მთელი კლასი, ინდივიდუალური
|
შეფასების რუბრიკები.
სახელმძღვანელო,
რვეული, კალამი
|
|
გაკვეთილის ბოლოს
მისაღწევი შედეგები:
მათ. IV.7. მოსწავლეს შეუძლია ალგებრული გამოსახულების შედგენა
და გამოყენება მარტივი ამოცანის ამოხსნისას.
შედეგი
თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
Ø ხსნის მარტივ პროპორციულ დამოკიდებულებასთან
დაკავშირებულ ამოცანებს (რომლებშიც ერთეულის შესაბამისი რიცხვის მიხედვით საჭიროა რამდენიმე
ერთეულის შესაბამისი რიცხვის გამოთვლა, მაგალითად, ერთეულის
ღირებულების მიხედვით რამდენიმე ერთეულის ღირებულების გამოთვლა);
შეფასება: მოსწავლეებს ვაფასებ
განმავითარებელი შეფასებით .ვაფასებ ინდივიდუალურად , პრეზენტაციებს .მოსწავლეებს ვაძლევ უკუკავშირს.ასევე მოსწავლეები ახდენენ თვითშეფასებას.
Комментариев нет:
Отправить комментарий