გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლები,
სახელი გვარი, პირადი ნომერი: არმინე
ტონაკანიან(05001001866)
საგანი: მათემატიკა
სწავლების საფეხური/კლასი:
დაწყებითი /III კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა: 18(მათ
შორის ერთ სსსმ მოსწავლე)
გაკვეთილის თემა:
ვაკლებთ ქვეშმიწერით
გაკვეთილის მიზანი:
ქვეშმიწერის გამოყენებით მოსწავლემ უნდა შეძლოს
გამოკლების დროს ათეულის დაშლა,ანუ დაბალი საკლებიდან მაღალი მაკლების გამოკლება
.
N
|
აქტივობის აღწერა
|
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
|
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
|
სასწავლო რესურსები
|
დრო (წთ)
|
1
|
მისალმების
შემდეგ კლასს ვაცნობ გაკვეთილის თემას :,,დღევანდელი ჩვენი ახალი გაკვეთილის თემა
არის
ორნიშნა
რიცხვების გამოკლება ქვეშმიწერით.
მიზანი - ქვეშმიწერის გამოყენებით მოსწავლემ უნდა შეძლოს გამოკლების
დროს ათეულის დაშლა,ანუ დაბალი საკლებიდან მაღალი მაკლების გამოკლება .
შესაკრებად
გამოვიყენებთ წინარი ცოდნას. გაკვეთილის განმავლობაში ისინი შეასრულებენ სხვადასხვა აქტივობებს,შეფასდებიან მეგობრების მხრიდან და
მიიღებენ’’გულებს,,
|
ვერბალური
ახსნა
|
მთელი
კლასი
|
|
5წთ
|
2
|
წინა მასალის
დაკავშირება ახალთან
●
გამოკლების რა მეთოდები ვიცით?
●
ვის აქვს სურვილი გამოვიდეს დაფასთან და შეასრულოს მაგალითი ჩვენს
მიერ ნაწსავლი მეთოდით?
3. სსსმ
მოსწავლეს მიეცემა სპეციალური დავალება 1-დან 10-მდე შეკრება.
|
კითხვა-პასუხი
|
მთელი
კლასი
|
|
10წთ
|
|
ახალი
მასალის ახსნა.
.
ბავშვებს ვთხოვ ყურადღებით იყვნენ ეკრანისკენ,კიდევ
ერთხელ შევახსენებ
ახალ
მასალას და მიზანს
მოსწავლეებს
გავაცნობ ჩემს მიერ მომზადებულ პრეზენტაციას სადაც ჩანს ქვეშმიწერით გამოკლების
დროს როგორ ვადიდებთ დაბალი საკლების ერთეულებს.და ასევე ვუხსნი თუ როგორ იკლებს
საკლების ათეული.უკეთ გაგებისთვის კიდევ ვუკეთებ ერთ მაგალითს.
|
ვერბალური
ახსნა
|
მთელი
კლასი
|
|
7წთ
|
|
ახალი
მასალის გამყარების მიზნით მოსწავლეებს
ვთხოვ გადაშალონ სახელმძღვანელოები გვ.-49,სავ. 5 და კომპიუტერებში შეასრულონ
power point- ის პროგრამით.
სამუშაოს მონიტორინგი
გაეწევა მასწავლებლის კომპიუტერით.
სსსმ მოსწავლისთვის გამოვიყენებ კომპიუტერში არსებულ
სახალისო მათემატიკურ სავარჯიშოს.
|
ვერბალური
ახსნა,
კომპიუტერით
დავალება
|
ინდივიდუალური
|
|
7წთ
|
|
დამოუკიდებელი
სამუშაო დაფაზე ;
მოსწავლეებს ვურიგებ ჩემს მიერ სახელმძღვანელოდან
წინასწარ ამოწერილ მაგალითებს ქვეშმიწერით გამოკლებაზე და ვუხსნი ,რომ თუ კი სწორად
ამოხსნიან და მათი მეგობრებიც მოიწონებენ
ისინი მიიღებენ ,,გულებს’’.
სსსმ მოსწავლეც მიიღებს ფურცელზე დაწერილ 1-დან
10-მდე გამოკლების მაგალითს.სამუშაო შეფასდება მოსწავლისა და მასწავლებლის შეფასებით.
|
წერითი დავალება
|
მთელი
კლასი
/ინდივიდუალური
|
|
10წთ
|
|
გაკვეთილის
შეჯამება.
ჩემს მიერ
დასმული შეკითხვებით შეჯამდება გაკვეთილი.
●
რა განსხვავება იყო ჩვენთვის ცნობილ ქვეშმიწერით გამოკლებასა და ახალი
მეთოდით ქვეშმიწერით გამოკლებას შორის?
●
რა ვისწავლეთ ახალი?
●
როგორ უნდა დავშალოთ ათეული?
●
სსსმ მოსწავლეს მივმართავ კითხვით თუ რამდენად საინტერესო და გასაგები
იყო მისთვის სავარჯიშო .
|
ვერბალური(კითხვა-პასუხი)
|
მთელი
კლასი
|
|
3წთ
|
6
|
მოსწავლეთა
შეფასება
და დავალების
მიცემა.
ბავშვებს
ვთხოვ გადაშალონ წიგნი გვ. 51. სავ:N 2,5, საშინაო დავალებად.
დავალებაში
არსებული კითხვები განიხილება მომდევნო გაკვეთილზე.
სსსმ მოსწავლეს
საშინაო დავალებად მივცემ ჩემს მიერ წინასწარ მომზადებულ შესაბამის მაგალითებს ფურცეკლზე.
|
განმავითარებელი
შეფასება
დავალება-
ვერბალური ახსნა
|
მთელი
კლასი, ინდივიდუალური
|
შეფასების
რუბრიკები.
დავალების
ვერბალური ახსნა
|
3წთ
|
გაკვეთილის ბოლოს
მისაღწევი შედეგები:
მათ. III.2. მოსწავლეს
შეუძლია შეკრება-გამოკლების შესრულების რომელიმე ხერხის გამოყენება.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
⮚
კონკრეტული
მაგალითისთვის ირჩევს და იყენებს ზეპირი ანგარიშის (შეკრება/გამოკლება) სხვადასხვა
ხერხს; აღწერს გამოყენებულ ხერხს და ახდენს მის დემონსტრირებას მოდელზე. (მაგალითად:
შეკრება-გამოკლება თანრიგის გავლით, ცალკეული თანრიგების შეკრება/გამოკლებით, დადგენილი კანონზომიერებების გამოყენებით; გაორმაგების გამოყენება შეკრებისას; თანრიგის დაშლით);
⮚
ირჩევს და
იყენებს შეკრება-გამოკლების მოქმედებების შესრულების ადეკვატურ ხერხს კონკრეტული მაგალითის
შემთხვევაში;
⮚
იყენებს
თანრიგამდე შევსების/თანრიგის დაშლის ხერხს მოქმედებათა შესრულებისას; ასაბუთებს მოქმედებათა
შესრულების წერით ალგორითმს;
სსსმ მოსწავლის სტანდარტი
1მათ.II.7. მოსწავლეს შეუძლია
შეკრებისა და გამოკლების გამოყენება მარტივი
ამოცანების ამოხსნისას.
შეფასება:განმავითარებელი
ინდივიდუალური მუშაობის შეფასების კრიტერიუმები
ძლიერი- წითელი ♥
|
საშუალო-ყვითელი
♥
|
სუსტი-
თეთრი ♥
|
მოსწავლეს
შეუძლია სიტყვიერად აღწეროს გამოკლების სხვადასხვა მეთოდები
|
მოსწავლეს
ნაწილობრივ შეუძლია სიტყვიერად აღწეროს გამოკლების სხვადასხვა მეთოდები
|
მოსწავლეს
არ შეუძლია სიტყვიერად აღწეროს გამოკლების
სხვადასხვა მეთოდები
|
მოსწავლე
აქტიურად არის ჩართული საგაკვეთილო პროცესში
|
მოსწავლე
ნაწილობრივ არის ჩართული საგაკვეთილო პროცესში
|
მოსწავლე
არ არის ჩართული საგაკვეთილო პროცესში
|
შეუძლია
კომპიუტერით დამოუკიდებლად მუშაობა
|
მასწავლებლის
დახმარებით მუშაობს
|
მოსწავლეს
არ შეუძლია მუშაობა
|
თუ კი ჯგუფის შესრულებული სამუშაო
უპასუხებს შეფასების ყველა კრიტერიუმს ,ამ შემთხვევაში ჯგუფი შეფასდება ,,მოწონების“
ნიშნებით და მეგობრებისგან დაჯილდოვდებიან ტაშით.
შეფასება განმავითარებელი
ხელმოწერა:
თარიღი: 18.11.2019
წელი
გაკვეთილის
მიზნები და შეფასების რუბრიკა
|
სახელმძღვანელო,
რვეული, კალამი, ცარცი, დაფა
|
კომპიუტერი,
როუტერი,
|
კომპიუტერი
სახელმძღვანელო
|
ცარცი,
დაფა, ფერადი გულები,
სპეციალური მასალა მოსწავლისათვის, სადაც ჩანს მოკლევადიანი მიზნის თემა
|
ჩემს მიერ
მომზადებული ფერადი გულები
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий